Volum mult așteptat la Corint

 Bună oameni frumoși! Ce mai faceți? Sper că totul este bine și că azi voi reuși să vă aduc câteva zâmbete pe buze căci am vești mari. În primul rând vreau să vă mulțumesc participați la Concursul anunțat zilele trecute și tot pe această cale vă urez din nou mult noroc. 
 Întorcându-mă la motivul meu de fericire de azi, ei bine Editura Corint a publicat recent (zilele trecute) volumul cu numărul doi dintr-o serie pe care am iubit-o de la primele pagini: Cronicile din Ixia. Am citit acum ceva timp primul volum, iar azi am văzut că a apărut și volumul doi. Pentru cei ce nu au apucat să citească volumul întâi, Studiu despre otravă, vă îndemn să nu mai pierdeți timpul și să o cumpărați. Primul volum îl puteți cumpăra de aici, ca și volumul doi: Studiu despre magie.

 TREBUIE SĂ ÎȘI ÎNFRUNTE TRECUTUL. TREBUIE SĂ ÎȘI STĂPÂNEASCĂ VIITORUL

 Yelena s-a reîntors în patria sa natală, în Sitia. Numai că reuniunea cu membrii neamului Zaltana nu este chiar așa cum s-ar fi așteptat: deși părinții pe care nu și-i amintește o primesc cu brațele deschise, fratele mai mare o acuză că ar spiona pentru comandantul suprem al Ixiei. Tânăra își începe instruirea în arta practicării magiei, doar pentru a se trezi, în curând, prinsă în vâltoarea unui complot pentru cucerirea Ixiei de către un tânăr care pretinde c-ar fi cel din urmă prinț rămas în viață al fostei familii domnitoare. Cu un frate care îi vrea moartea, o profesoară care nu se dă în lături să o împingă dincolo de limite și magicieni care îi invidiază puterile, Yelena descoperă cât de important e să ai prieteni vechi dispuși să te ajute să le faci față noilor dușmani.

 „Încântător și plin de viață, romanul Mariei V. Snyder este o combinație de fantezie și poveste de dragoste, care îi va cuceri pe cititori.”

 Publishers Weekly

 Recunosc, am tras cu ochiul la pimul capitol din acest volum (și voi puteți face asta, pe site-ul Editurii Corint) și deși mi-am propus să termin de citit ce am achiziționat în ultima perioadă, nu mă pot abține să nu îmi iau și acest volum. Da, cel mai probabil voi lăsa totul și voi citi această carte deoarece o aștept cu nerăbdare de ceva vreme.

 Atenție pentru cei ce nu au citit primul volum! Dau spoilere!

 Ce aștept de la această carte?
 Să mă surprindă (cam ce aștept la fiecare carte). Primul volum m-a dat pe spate, iar acum aștept ca volumul doi să fie mult mai bun. Chiar am așteptări și nu vreau să mă dezamăgească.

 Ce vreau să aflu cel mai mult?
 Cum se va descurca Yelena cu noile puteri descoperite și mai ales ce se va întâmpla cu relația sa cu Valek. Doamne, eram sigură că va fi o relație acolo, iar acum că sunt separați vreau să aflu cât mai multe lucruri. Da, vreau să aflu și cum o va primi familia sa biologică.

 Ce pot spune despre volum?
 Nu foarte multe. Încă nu l-am citit, dar categoric o voi face și atunci va apărea și recenzia. Știu doar că Yelena va da nas în nas cu probleme cărora le va face greu față. Se va trezi prinsă într-un plan mârșav de a cucerii Ixia. 

 Ce va face Yelena? Ce s-a întâmplat cu Valek? Este Sitia așa cum eroina noastră și-o imagina? Se va adapta și va reuși să se integreze în familie? Va învăța să controleze magia care o devorează încetul cu încetul? Va reuși vreodată să se întoarcă în Ixia? Da, am foarte multe întrebări și abia aștept să aflu cât mai multe. Pentru cei ce au fost mai rapizi decât mine și au citit deja volumul acesta (Studiu despre magie) vă rog să nu dați spoilere.

 Ne citim curând 🙂

Missimperfect12.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.