#Concurs – Călătoriile doctorului Dolittle

 Bună oameni frumoși! Ce mai faceți? Toate bune? Eu abia așteptam să vină ziua de luni. Culmea, cineva spunea cândva că lunea nici iarba nu crește, poate așa o fi, însă eu sunt la fel de plină de energie și de veselă. Azi am pregătit pentru voi câteva lucruri noi și interesante. Este primul concurs de acest gen de pe blog, dar categoric vor urma și altele mult mai faine și mai interesnate.

Probabil ca și mine abia așteptați să puneți mâna pe un exemplar din Călătoriile doctorului Dolittle. Dacă da, atunci acum este momentul perfect. Editura Corint Junior pune la dispoziție un volum din această frumoasă carte, care între noi fie vorba a fascinat și colorat copilăriile multora dintre noi.
Așadar, împreună cu Partenerii mei de nădejde de la Editura Corint, am pus la cale un concurs pentru voi.

Regulile sunt foarte simple și clar definite, iar termenul de așteptarea este unul foarte scăzut (cartea va ajunge mai repede la unul dintre voi). Pentru că vreau să nu las totul în voia sorții, aș vrea să fiu ceva mai subiectivă în ceea ce privește rezultatul concursului, așa că iată ce trebuie să faceți:

Pasul 1: Răspundeți într-un comentariu la acest articol care este autorul (român/străin) care v-a colorat și înveselit copilăria?

 Pasul 2: În același comentariu spuneți-mi de ce doriți să căștigați acest concurs.

 Răspundeți la cei doi pași într-un singur cometariu (îmi este mai ușor de identificat câștifătorul).

 Pe o adresă de email se acceptă un singur comentariu cu ambele rsăpunsuri.

 Termenul limită este vineri, 31 ianuarie până la ora 10:00. La orele 12:00 voi anunța câștigătorul și voi motiva alegera făcută. Așa cum am menționat ceva mai sus, îmi voi lăsa libertatea de a alege comentariul câștigător (nu va fi mereu la fel la viitoarele concursuri).

 Succes tutror și aștept de la voi răspunsuricât mai drăguțe și originale 😀

 

 Missimperfect12.

11 gânduri despre „#Concurs – Călătoriile doctorului Dolittle

  1. DAMIDEI spune:

    Buna ziua. Particip si eu la concurs, sunt curioasa.
    In copilarie am citit mai multe carti care mi-au placut, dar cred ca preferata mea a fost Alice in tara minunilor, deci autorul este Lewis Carroll.
    Nu stiu daca vreau neaparat sa castig dar sunt entuziasmata ca particip.
    Imi plac cartile, imi place sa citesc diverse genuri.
    Succes pt toti!

  2. […] zâmbete pe buze căci am vești mari. În primul rând vreau să vă mulțumesc participați la Concursul anunțat zilele trecute și tot pe această cale vă urez din nou mult noroc.   Întorcându-mă […]

  3. Bodo spune:

    1. Ion Creanga
    2. Nu am un motiv. Nu vreau sa fiu ipocrit, pur si simplu vreau sa castig cartea. Sunt doar un alt filolog si bibliofil.

  4. Adda spune:

    OMG nici nu ai idee de când aștept un concurs de la tine, iar faptul că este cu editura mea preferată e și mai bine.
    Iubesc și am iubit tot timpul cărțile fraților Grimm, parcă erau și desene făcute după nuvelele lor.
    Și doresc să câștig pentru că e o carte WOW. Editura este super tare și tu eși la fel.

    Spor și multe idei drăguțe! 😉

  5. Irina spune:

    Jules Verne a fost autorul care mi a colorat copilăria
    As vrea sa castig aceasta carte pentru ca imi doresc sa fiu iar captivata de minunata lume a copilăriei iar cartea aceasta este exact ce imi doresc

  6. Andreea spune:

    1 frații Grimm
    2 vreau sa cstig pentru ca nu am castigat niciun concurs pana acum

  7. Mimi spune:

    1. Lewis Carroll (Alice in tara minunilor și Alice in tara oglinzilor)
    2. Vreau sa castig pentru ca nu am auzit de aceasta carte si vreau sa o citesc (ps. am 13 ani)

  8. Costin spune:

    1. Jules Vernes mi-a colorat mie copilăria. A fost și este în continuare autorul suprem, pentru mine.
    2. Sincer, aș vrea să câștig acest concurs pentru că aș vrea să dau cartea unui copil ce îmi este foarte drag. Cred că i s-ar potrivi. Este la începutul drumului în ale cititului, dar cred că este un pas drăguț conturat pentru a-l stimula și ajuta.

  9. Georgiana spune:

    1, Ion Creangă clar.
    2. Îmi place mult coperta și sunt curioasă de poveste

  10. Amelia Pătrașcu spune:

    Autorul meu prferat este Ioan Slavici.
    Vreau sa castig deoarece nu am citit povestea si cred ca este un motiv bun sa ies din „pauza”

  11. Ramona Ionescu spune:

    1. Ion Creangă a fost autorul meu preferat în copilărie.
    2. Aș vrea să câștig deoarece aș vrea să gust din nou gusturile copilăriei 🙂

    Spor și te felicit pentru munca depusă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.